13 lut 2012

dziewczece ozdoby na telefon.

Hej znów. :)
Pierwszy post nowym systemem. ^^

Trzy pierwsze fotki, które mi się wyświetliły w stronie głównej weheartit.com:



 

Pierwsze skojarzenie, które mi przyszło na myśl (i jedyne^^) po chwili zastanowienia:
dziewczęce ozdoby na telefon.

Postawiłam głównie na przywieszki, ale inne ozdoby też się znajdą.
Osobiście przy telefonie mam zmienioną obudowę (Samsung Corby, oryginalnie żółty, obudowa żółta w kółeczka.), nosiłam przywieszkę z Pac Mana (Rossmann, ok. 15 zł.), ale odpadł lakier i była nie ładna. :( Aktualnie noszę tylko i wyłącznie adapter do karty pamięci. ^^




Przywieszka - dwa motyle.

Oriflame - 19.90 zł.

 

Przywieszki szydełkowe.



Przywieszki - serca.


Dziewczęca przywieszka.
Oriflame - 12,90 zł.
(stronę trzeba trochę przewinąć.)

A tu już jest seria telefonów, w ładnej obudowie, z ładnymi ozdobami.
Samsung (Wave) la Fleur.


Z przedostatniego by była zadowolona moja mama, nie lubi dotykowych i z klapką. :)

Mykam, oglądam... Pretty Little Liars!
Klaudia była tak dobrym człowiekiem i pobrała mi odcinek + napisy, teraz oglądam. ^^
W końcu!
Pa! :*

10 lut 2012

po powrocie - moje zakupy. ;)

Hej. ;)

No, w końcu pochwalę się moimi zakupami. W zasadzie nie tylko. :D

Koszuli zdjęcia nie mam, bo wstałam w środę późno (wtedy ją zakładałam) i nie miałam już czasu na żadne ceregiele. ^^

Trampki ♥ :

 

House - po przecenie 50 zł.

Kupiłam pękający, granatowy lakier do paznokci:


Kupiony w Rossmannie za ok. 8 zł.

I, jak to określiła Wiktoria: ,,Nas swecki stół!". :D



Lecę, bye! ;)

9 lut 2012

InterPals

Jestem! :))

Nie ma o czym gadać. :(
W środę tylko czekałam prawie godzinę na mzk-ę. -,-
Na pierwszą się spóźniłam dwie minuty, następna nie jechała. Załapałam się dopiero na kolejną.

Kupiłam w Media The Sims 3 Zwierzaki za 55 zł! (w Empiku 100 o.O)

Wczoraj zaczęłam zabawę z www.interpals.net.
Znajdziecie mnie tu www.interpals.net/adziaa. :)

Lecę,
paa. :)

7 lut 2012

od soboty do jutra.

Więc.

W sobotę imieniny jak imieniny.
W niedzielę nie wytknęłam nawet nosa z bloku, było tak zimno.
Dopiero wczoraj byłam w Focusie i na łyżwach z Karoliną. :)
Zamieniłam koszule, tj. za moją wcześniejszą, na której się rozchodził szew, wzięłam prawie identyczną, w tej są tylko białe guziki, a nie z kwiatkami.
W House'ie kupiłam białe, jakby dziurkowane trampki, z jakimś małym kwiatowym wzorkiem na zewnętrznej kostce. Za 50 zł, a przecenione były ze 150! :o
Dziś siedzę u mojego wujka, do Piotrkowa wracamy dopiero wieczorem.
Jutro będę znów w Focusie, ale tym razem w kinie z Agatą. ;)


Mykam, już kawał czasu zajmuję wujkowego laptopa. ;)

3 lut 2012

'Rudolf' ♥

Moje przewidywania się sprawdziły, płyta jest tak porysowana, ze była tylko jedna wielka klapa.
Ale obejrzałam 'Rudolfa Czerwononosego', moja kochaną bajkę z dzieciństwa.
Mimo, że nie oglądałam jej przez około trzy lata, to nadal pamiętam teksty wszystkich piosenek i  większość dialogów. ^^
Moja mama podała za usprawiedliwienie to, że dawniej potrafiłam to oglądać non stop, byle by mi nikt nie przeszkadzał. :D

______________________________________________________________________

Oglądałam pierwszą część, za drugą nie przepadam.




(moja okładka jest jednak kwadratowa, z 'Tiny' ;) )
[grafiki Google.]

Lecę oglądać z mamą 'Na dobre i na złe', paa. :*

juz jutro ... SOBOTA! :)

Siemka.

Wypad do Radomia nie wypalił, albo można powiedzieć, że samochód, którym miałyśmy jechać, wcale nie odpalił. -.-
Sorry, jak jest minus 26 stopni to dziwne to nie jest.
Szczerze, to to budzenie się o 7.30 nie było takie złe. :)

Teraz mam rozłożone prasowanko i zaraz lecę po płytę z filmem, stwierdziłam, że muszę znów obejrzeć 'Ona to On'. :D
Nie jestem taka pewna, czy film się włączy, bo już ostatnim razem płyta była bardzo porysowana...
Liczę na to, że się włączy.

Jutro SOBOTA!
Jedziemy na imieninourodziny wujka Arka i Majki.
Imieniny - szczerze, to nawet nie wiem kiedy są te faktyczne.
Urodziny - też siódme, jak Wiki, Maja urodziła się na dwa dni przed nią. :)
Później do babci na parę lajcikowych dni. ^^
Nie wiem, czy wypali lodowisko z Kasią... :(

Mykam, lecę po płytę.

2 lut 2012

reszta zdjec.

Jak obiecałam, zdjęcia.

Udostępniam to na fejsie, a niektóre zdjęcia wrzuca też Klaudia na swojego photobloga. Zdjęcia robię jej aparatem, więc to są moje zdjęcia w takim stopniu jak i jej, żeby było jasne, że pod jej zdjęciami się nie podpisuję. <-- do ludzi, których znam.


żylandor Wiktorii.

                

mój żylandor.


mua.
albo i obiektyw & lampa. 


mój parapecik.

Wcięło mi zdjęcia chyba! :O

do soboty.

Hej.

Grrr, okazało się, że pobrało się jedynie 16 minut filmu. Po nim stwierdziłam, że wypada w końcu wcześniej pójść spać. Poszłam i wierciłam się dookoła łóżka do trzeciej w nocy. Pisałam z infobotem na gadu. -.-
Dziś zrobiłam z Klaudią te babeczki. Wyszły pyszne, ale trochę się porozlewały z babeczek. :/
Tak poza tym to nic ciekawego, jutro posta wrzucę wcześnie rano / późnym wieczorem, ponieważ wybieram się z Asią, Klaudią i ciocią do Radomia po Klaudiowe rzeczy.
Potem SOBOTA. :)

Niedługo będzie post z resztą zdjęć z urodzinoimenin nie podlegających do żadnej kategorii oprócz detail.

Do później.