Jutro sprawdzian z fizyki dojdzie do skutku, ale mamy zamiar dręczyć i męczyć gościa, aż ustąpi. :D
Szczerze - nie rozumiem jej, prawie wcale.
Mamy zamiar z Sylwia pracować w konspiracji, wraz z paroma innymi osobami z ławek dalej.
Choć, co prawda, my nie siedzimy w jednej, tylko ja przed nią.
Będzie wielki loool. :D
Jutro mamy Mikołajki klasowe :)
Kupiłam koleżance świetny prezent!
Chciałam wrzucić zdjęcia, ale jak zaczęłam szukać adaptera do karty pamięci to się okazało, że go chyba zgubiłam, co z jego rozmiarami jest jak najbardziej możliwe. ;/;/
Mama mi kupiła na Mikołajki super żyrandol, taki z małych kuleczek. Jest piękny!
Mojej siostrze równie piękną pościel w kotki. ♥
Szukam adaptera, uczę się fizyki.
Idę wcześniej spać i wcześniej wstaję, bo chcę szybciej dostać prezenty. :D
Powoli chyba muszę się zabrać za poprawianie ocen, bo póki jeszcze mogę, to chcę, żeby mi wychodziły piątki.
Matma dobrze. o.O
Trzymajcie kciuki, pa! :*:*
haha ;d może odrobinę ^^
OdpowiedzUsuńhah. my mamy jutro. pan Sarbian jest przee. normalnei super ; //
OdpowiedzUsuń