Pierwsza sprawa : komentujcie , bo tracę motywację :/
Jutro kolejny sprawdzian, tym razem z religii.
Shit. :/
Pada śnieg, nawet w tej chwili! Rozumiecie??!!
:D
:):)
Jest suupeeeer :D
Żeby jeszcze ten śnieg został, to będzie zaje*iście. ;D
(sorry za wyrażenie) ;p
Jak Wam minęły Mikołajki??
Ja dostałam trochę jednak prezentów, z czego najbardziej mi się podobają ciapcie :D
A to prezent dla koleżanki, którą wylosowałam ;)
Okej, udawajmy, że się uczymy na religię :)
Kartkę i tak położę na parapecie ^^
Wiem o co z tym wszystkim chodzi, ale nie umiem kompletnie układać sformułowań :/:/
Okej, pa :*



Hej :) mogę Ci jakoś na emaila przesłać zdjęcia tego co mi jeszcze zostało ;)
OdpowiedzUsuńankyl@onet.pl (napisz i Ci wyślę)
OdpowiedzUsuń