4 gru 2011

Niewyspana z TV i książką. :D

Hej ! :*:*

Zauważyłam , że coraz rzadziej zamieszczam posty. O.o
Nie wiem, czy to wynika z tego, że mało osób to czyta, nikt nie komentuje, czy wgl jest beznadziejnie ...
Proszę o komentarz, choć jeden, na motywację! :*

Do rzeczy ...

Napisałam list do świętego Mikołaja. ^^
Szczerze to nie wiem, co chcę dostać. Ale jak przyszło co do czego, to miałam 19 punktów i po przeszacowaniu, ile to może łącznie kosztować, wyszło mi ponad tysiąc złotych!
Podobno utrzymanie dziecka jest drogie, jestem na to jak najlepszym przykładem. ^^

Dzisiaj jestem kompletnie niewyspana.
Wczoraj byli goście i siedzieli do 3 nad ranem. ;/
A jak są goście, to mój tatuń jest mądry i odpala kompa, włącza muzykę *dosłownie!* na cały regulator.
Poszłam spać o 1, wstałam wpół do 10, a powinnam wstać o dwie godziny wcześniej, ponieważ miałam dość dużo rzeczy do zrobienia zanim pojechałam do kościoła. Ale wyrobiłam się ledwo ledwo, więc przynajmniej zrobiłam to, co powinnam. :D

Dzisiaj miałam małą sesję z moją siostrą cioteczną. Jej photobloga, a prawdopodobnie wkrótce i wyniki sesji możecie oglądać tu.

Dzisiaj sobie robię mały wieczorek z Piratami z Karaibów i czytaniem Władcy Pierścieni.
A jutro - z nauką na sprawdzian z fizyki ... ;/
Przeboleję to!

Okej, spadam oglądać TV ! :*:*
Paaa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :)