Hej!
Przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam.
To dziwne, ale jednak. Nie mam wcale czasu, do tego jutro idziemy do szkoły. -,-
Masakra.
Sylwek u Asi był. :*
10 osób się stawiło, z czego tylko 2 spały, w tym ja. :D
Fajniusio było, zwłaszcza oglądanie po południu zdjęć osoby, która się nazywa tak samo jak psiapsia Sylwii.
Oj tak. :D
Poszłyśmy spać jakoś o 8.
Ja: 'O k***a, jasno się robi!'
xD
Spałyśmy do wpół do 11. :D
Aktualnie usypiam na siedząco.
Idę spać, bo jutro o 6 oczywiście muszę wstać. -.^
Pa. ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za każdy komentarz! :)
♥