Na święta mam obiecane dostać lustro do pokoju.
W końcu :)
Znalazłam lusterka, bardzo kreatywne, ale wątpię, czy są w dużym stopniu praktyczne.
To mi się chyba najbardziej ze wszystkich podoba :)
To też fajne:
To chyba zbyt użyteczne nie jest...
I też fajne :
Lusterka są fajne, ale ceny jeszcze lepsze. :/
Za jedno lusterko ok. 2 tysięcy.
Pozdro.
Cieszmy oczy widokiem lusterek, które mamy naprzeciwko siebie, a nie ma odbicia.
Jedyne, wyjątkowe i niepowtarzalne lusterka bez odbić. xD
Spadam, wypełniam mission impossible w moim domu.
Co to? Sprzątanie pokoju mojej siostry.
Taa, życzcie powodzenia...
:/:/
Jeden plus : weekend. ♥





fajne ;)
OdpowiedzUsuń