27 lis 2011

Biologia. :/

PLL s01e21 obejrzane.
Ładuje się e22.
Kończmy sezon, oglądajmy drugi! :D

Nie rozumiem biologii, a na sprawdzian uczę się już dwie godziny.
Matko, chemia w porównaniu z tym jest cudowna!




Przykro mi bardzo, jesteśmy skazani na zdjęcia jakości telefonu Samsung Corby przerobionych w PhotoScape.

Aparat zepsuty -.-
pfff.


Uczmy się dalej!
Żeby było raźniej słuchamy Radia RMF Maxx. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :)