25 sty 2012

woda :o

Duży kran, z którego powinna lecieć woda.
I leci - ale w postaci 'pikseli'!




Coś takiego można zobaczyć w NY.
U nas tego raczej nie spotkamy. :)

Na razie żegnam, ogarniam starożytną Grecję.
Z włączonym fejsem, ale jednak ogarniam. ^^

Narka. :D

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! :)