31 sty 2012

czekanie . -,-

Hejhejhej. :)

Dzisiaj dzień spędziłam już lepiej, w końcu zrobiłam kolaż z moich zdjęć z dzieciństwa. :)
Tak poza tym, to nic innego. -.-

Ściągnęłam sobie film 'From Prada to Nada'.
Opis mnie dość zaciekawił.
Wieczorem obejrzę, zobaczymy co to jest. :)
Napiszę później o nim. ;)

Na razie męczę się z internetem i próbuje pisać na gadu, kiedy ten się zacina. :/

Do później. ;)
:*

_______________________________________________________________


Czekam na sobotę!

jednak ! :)

Hej. ;)

Brak konkretnych planów na dziś, znów. Wypad do Piotrkowa jest przełożony na przyszły tydzień, dla mnie nawet lepiej, bo jest możliwość, że w faktyczne urodziny Wiktorii nawinie mi się kasy od bliższej rodziny oraz, że będę na miejscu. :D
W sobotę jednak jadę do babci i zostaję do środy!
Agata, Karolina, Kasia i ewentualnie Julka jak wróci jakoś rano w środę.
I Wiki musi swoich rodziców przekonać, żeby pozwolili jej przyjechać do Ptb. Proszę rodziców Wiki!
No i wtorek na kino z dziewczynami.



Na razie znowu gram w modnisię. Nie mogę po prostu z tej gry. ^^
Później może Pacia wpadanie, albo ja do niej. Zobaczymy.

Pa! :*

30 sty 2012

zegarki - sudoku

Kompletnie nudny dzień. Dość ciekawy element stanowiła 'Julia'.
Nic poza tym. Coś się jeszcze wymyśli, kiedy skończę sprzątać w pokoju.
I chyba w końcu zagram w moje sudoku (kiedyś wrzucę zdjęcie, świetne jest. ;D).

Nawiązując do tematu, sudoku w zegarku.






Całkiem praktyczne. ;)

Do zobaczenia, znowu gram w modnsię. xD
Narka. :)

talerzyki do pancake

Hej. :)

Znowu gram w bingo z Wiką. To mi się chyba nigdy nie znudzi.

Mmmmmm, znalazłam talerzyki do pancake (to tzw. amerykańskie naleśniki).
Dość często robi je moja mama. :)
A za to zawsze, jakby to była reguła, spływają z nich sosiki, dżemiki itp.

I coś, co temu może zaradzić:

Dostępne białe i żółte.



Tak przy okazji, to nabrałam na nie ochoty.
Mniam!

Do później!

brak planów.

Hej.


Dzisiaj bardzo szybko poznałam powód, przez który się nie obudziłam o dziewiątej:  telefon, z którym śpię obok głowy, spadł na podłogę. :]
Jak zwykle, mam to wyjątkowe szczęście. ^^
Dobrze chociaż, że nie obtłukł mi się bardziej, niż jest w tej chwili.


Na dzisiejszy dzień nie mam żadnych planów, ale to się jeszcze coś wymyśli. :)
Teraz siedzę i oglądam z moją siostrą 'Listonosza Pata'. ^^
Bardziej to ona ogląda, ja bardziej zainteresowana jestem fb.


Jutro może będzie focus z Pilazką i Sisi. 


Idę obejrzeć na komputerze 'Julię', od pierwszego odcinka. ^^
Pa. :*

29 sty 2012

paznokcie.

Hej znów. :)
Wcinam pizzę i skajpuję znowu z Sylwią.

Chciałam Wam przedstawić moje dzisiejsze dzieła. :)



I wszystko.
Może niedługo dodam do nich jakichś wzorek.

Nie będzie dzisiaj jeszcze skype z Asią, bo ma zepsuty mikrofon. :/

No to do zobaczenia! ;)

babeczki! :)

Hej.

Wcinam babeczki, właściwie już przestałam, roboty mojej i siostry. ^^


Jakość beznadziejna, bo z kamerki. :/

Nabrałam również ochoty na muffinki znalezione w grafikach Google. 





Na widok tych dwóch ostatnich mi pociekła ślinka.
Mniam!

Lecę, znów jest faza na modnisię. ^^
Jak to moja siostra nazwała: monisię. xD

skype

Dobry wieczór.


Siedzę na skype już 3 i pół godziny z Sisi, plecy mnie bolą, a przy okazji powoli zachciewa mi się spać. Trzeba wstać o 8, bo nie chcę się uszykować do kościoła i cały ranek zawalony. Będzie ciężko.


Pilazka, jak to przeczytasz, to napisz do mnie i Sisi, że jesteś, to co do kina się dogadamy.


Lecę. Nie chce mi się pisać.,
I jeszcze przeokropne nudy.


Branoc.

28 sty 2012

zakupy ! :)

Siemanko. :)


Jednak nie byłam na choince, musiałam pojechać do babci. :(
Ale potem byliśmy w focusie. :D


Zakupy:

Opaska (właściwie to jest po prostu kawałek obszytego materiału. ;) będę tego używać jako i bransoletki, i opaski, i Bóg wie jako jeszcze czego.) - Smyk - chyba 10 zł, ale po przecenie dałam 5.


Naklejki na paznokcie z Hello Kitty - Reserved Kids, 20 zł (a była naklejka 10 zł -.-)


to moje ulubione. 
Smyk - 12 zł, po przecenie 6.

Kupiłam również prezent Wiktorii na urodziny, ale jak się o nim dowiedziała, to nie było przeproś, musiałam jej go dać na 5 dni przed urodzinami.

Zdjęcia teraz więc nie mam jak teraz zrobić.

Tamte są z kamerki, więc dlatego jest taka jakość. :/
Tak, Sylwia, nawet zdjęcie zrobiłam. ^^

Lecimy na skajpaja. :)
Pa. :*

27 sty 2012

interaktywny obraz.

Obraz jest autorstwa Scotta Garnera.
Obracając go, ramka wysyła impulsy i wszystkie jego elementy zmieniają położenie.

http://vimeo.com/35109750
[Niestety z usługi vimeo nie da się wrzucić tu filmiku. :(]

Jednak tak do końca się nie musicie wysilać, są zdjęcia. :D





W zasadzie wszystko jest opracowane komputerowo, ale pomysłowości gratuluję! :)
Ciekawe.

Do zobaczenia, lecę się zaczepiać na fejsie. :D

plany na FERIE! :D

Hej. :D

Dziś w szkole było dość przeciętnie.
Ale zajęłam drugie miejsce w powiecie na konkursie plastycznym. :O:O
Dobra wieść na początek ferii. ^^

Do ferii nawiązując, to nie wiem, czy mi ich starczy do zrealizowania wszystkiego, co chciałam.
Mam się spotkać z pięcioma osobami w Piotrkowie, ale na szczęście będę mogła wtedy być u babci, więc będzie dobrze. :)
Później robimy igloo, jedziemy na Mupetty, jedziemy do Asi, chcemy jechać do Syki, Szadki.
+ bonus specjalny: praca na konkurs, nauka od deski do deski na historię (przełożona ^^), nauka na konkurs profilaktyczny o alkoholu w rodzinie. :D
I na szczęście chyba wszystko! Ufff. ;)
Jutro prawdopodobnie jadę z Asią na choinkę do jej starej szkoły.

Przestaję Was dręczyć tym co u mnie, zaraz będzie post na ciekawy temat. :D
Do za momencik. ;)

25 sty 2012

woda :o

Duży kran, z którego powinna lecieć woda.
I leci - ale w postaci 'pikseli'!




Coś takiego można zobaczyć w NY.
U nas tego raczej nie spotkamy. :)

Na razie żegnam, ogarniam starożytną Grecję.
Z włączonym fejsem, ale jednak ogarniam. ^^

Narka. :D

Dzis.

Siem. :D

Dziś w szkole było dość normalnie, ale z wczoraj to ja wyrobić nie mogę. ^^
Śpiewanie z Szadką 'Boli mnie noga...''.
'Pomoc' dla Syki na geografii.
A potem jeszcze jej krew z nosa zaczęła lecieć. :D
Uroczyście oświadczam, że już nie posiadam na chusteczkach Twojego DNA. ^^
I parę innych faz. :)

Wrzuciłabym moje zdjęcia z urodzin, ale jestem na laptopie, a zdjęcia są w stacjonarnym. -.-
Cóż, może jutro.
Dziś módlmy się, by Tusk nie podpisał ACTA. Proszę!
Wrzucam posta z internetu, może ostatniego!

Do za chwilę! ;)

23 sty 2012

urodziny.

Hej hej. :D

Tak więc dwa ostatnie dni uważam za udane. Znowu poszalałam z aparatem. ^^
(Sylwiaa, by było ładne zdjęcie, ale zbyt ruchliwa jesteś. ;p)
Zdjęcia dodaję tylko z imienin i urodzin, ponieważ na choince zdjęcia robiła głównie Klaudia.






Dużo zacieszu stworzyło bingo.
Kocham tą grę!
Kilka lat temu bardzo często w to grałam z Asią i Klaudią, ale, niestety, pogubiły się elementy.
Teraz możemy pogubić bingo Wiktorii. :D

Być może dodam kolejnego posta przeciw ustawie ACTA. Jeszcze zobaczymy.
Na razie żegnam, trzeba poodkurzać. I zrobić polski. :/

Pa. :*

22 sty 2012

brak chęci. -.-

Hej. ;)

Jutro prawdopodobnie wrzucę zdjęcia z imienin i urodzin, na razie je przeglądam, bo trzeba przebrać 514 sztuk. ;D
Stwierdziłam, że prawdopodobnie zrobię zakładkę 'galerie', żeby te wszystkie zdjęcia poogarniać.
Cóż, może dopiero w ferie. Wtedy najszybciej.

Dziś nie mam jakiejś szczególnej ochoty do pisania posta, sorry.
A z tymi postami ustawionymi na automat to tak wyszło, że poprzestawiał się coś rok i to się ma opublikować niby 21 i 22 stycznia, ale 2013 roku. :D

Żegnam, przeglądam zdjęcia.

NO TO ACTA!

Udostępniam, bo cóż, sprawa przedstawia się poważnie jak na moje oko. 
:(

20 sty 2012

świeczki

Hej. ;)

Udało mi się dostać pięć z polskiego. ^^
Bardzo się cieszę, średnia zostanie taka sama, jak planowana. :)

W szkole byłam torturowana robieniem warkoczyków na mojej głowie (w czasie trwania lekcji techniki, a nauczycielka była w klasie, lol.), stwierdziłam, że dredy nie są takie złe, ale do blondynek nie pasują ani trochę. Trzy warkoczyki mi do tej pory wytrzymały. :)

(Syka, w ferie robimy mi głowę całą w warkoczykach i możesz wziąć Jolę do pomocy, bo nie ciągnie włosów. :D)

Dziś ogarnęłam pokój i zorganizowałam do niego parę świeczek, na które mam sporą fazę.
Świeczki na szczęście w domu były, dostaliśmy je od znajomej, która pracuje przy ich produkcji.
Zdjęcia wrzucę jutro, na bank, już zrobiłam, ale posiałam telefon. ^^

Wrzucam kilka fajnych świeczek, które wygrzebałam stąd.



Ceny:
- babeczka brązowa: ok.14 zł - szt.,
- babeczka różowa: ok. 51 zł - szt.,
- lizaki - kwiaty: ok. 11 zł - szt. (nie jestem pewna!),
- lizaki - serca: ok. 9 zł - j.w.,
- lizaki - misie: ok. 11 zł - j.w.,
- lizaki - koty: ok. 27 zł - 3 szt.,
- lizaki - misie: ok. 27 zł - j.w.,
- lizaki - główki misiów: ok. 27 zł - j.w.,
- motyle - płaskie: ok. 24 zł - 5 szt.,
- lizak - biedronka: ok. 18 zł - szt.,
- lizak - duży motyl: ok. 18 zł - szt.,
- serca: ok. 24 zł - 5 szt.,
- główki misiów: ok. 24 zł - 5 szt.,
- Hello Kitty - płaskie: ok. 20 zł - 2 szt.,
- Hello Kitty - wypukłe: ok. 14 zł - szt.

19 sty 2012

Natalia P: sprostowanie :*

Nie, nie, nie.
Posty w weekend pewnie będą o to się nie martwcie. :)
Po prostu teraz je ustawiam na automat i to cała sztuka. ;)

Piszę to po prostu, żeby Natalia P nie miała załamki. :D

Na polski w miarę umiem, ale pewnie jeszcze jakoś do dziesiątej posiedzę.
Więc - papa ! :*

zimowe dodatki.

Znalazłam słodkie, ciepłe dodatki. :)



Słodka czapka panda. Jest niestety na dzieci w wieku 3-6 lat. :)
Cena: ok. 31 zł.



Dostępne kolory:



Lubiane rękawiczki bez palców.
Cena: ok. 55 zł - para.


Narka!

grrrr. -.-

Hej. :)

Przyszłam chwilę temu do domu, w tej chwili ogarniam fejsa.
Znalazłam małe miłe wspomnienie kolonii. Dzięki, Madzia! :*

Dziś pani od polskiego mnie wywołała do odpowiedzi, grrr.
Nie byłam wcale przygotowana, ale starałam się mówić pewnie.
Poskutkowało 4-.
Ale niestety, jeśli chcę 5 na półrocze, to muszę jutro się zgłosić i odpowiedzieć śpiewająco, z lekcji z ostatnich 2 tygodni. O rany. :/

Skończyłam wczoraj wieczorkiem obrazek na konkurs strażacki. Niestety byłam tak zmęczona i zapomniałam zrobić zdjęcia! ;(

Dzisiaj trzeba zacząć ogarniać dom, bo w sobotę są robione imieniny moich rodziców, a w niedzielę urodziny siostry. Całkiem możliwe, że w ciągu tych dni nie dodam posta, przepraszam.

Zwijam się, muszę odrobić lekcje, nauczyć się na polski i zacząć sprzątać swój pokój.
(Następne posty ustawiłam na automat.)

18 sty 2012

prezenty dla dziadków

Dziękuję Wam za tyle entuzjazmu w komentowaniu. :) :*
Natalia, Pacia, kocham Was. 


W ciągu jednej godziny 18 wyświetleń. 
Lol. :D
W porównaniu do Ankyls to mało, ale to przecież dobry początek. :)


Znalazłam w internecie świetne prezenty dla dziadków, z racji, że zbliża się ich święto.



Zakochałam się w tych wazonikach! Cena: od 39 zł za sztukę.


Solniczka & pieprzniczka - idealne dla babci. Cena: 14.90 zł - komplet.


Stojak na noże - serce.
Troszkę brutalne się mi wydało na początku. :)
Cena: 149 zł.


Odmierza czas do tyłu! Cena: 69 zł.


Porcelanowe zakochane kubeczki. Cena: 29.90 zł - sztuka.
Podejrzewam, że chodzi o jedną część niestety.


Ja już muszę wracać do obrazka ...
Na szczęście kończę!
Natalio - kupić Ci coś? :*

Pa. :*

nowa bluzka.

Siemka. :D


Więc jednak pani od chemii byłą, pozdro.
Ale i tak nie musiałam iść do odpowiedzi. :)


Dziś w końcu miałam do czego założyć moją bluzkę, którą kupiłam w sobotę, gdy byłam w Piotrkowie razem z Klaudią.


Jest piękna. 


(w lusterku)


New Yorker - 40 zł. (bez grosza chyba.)

Natalio P. (dziwnie jest do Ciebie mówić po imieniu, a nazwiska tu wymieniać jednak nie będę.), Natalio S. (nie, nie Syka, ją już wspomniałam :D), Asiu : post dedykowany WAM. 

A widzicie? :D
W końcu o Was wspomniałam. 

Ja niestety muszę się już zwijać, czeka mnie drugi wieczór poświęcony robieniu obrazka na 

konkurs plastyczny. :/

Pa. :*

16 sty 2012

pufcie

Hej :D

Dzisiaj w szkole trochę beznadziejnie było, bo chora Syka i Anonimowy spod ostatniego posta i Sisi :D sprzed któregoś tam. (2 w jednym :D)

Może na temat: puzzle - pufy.


Są piękne, ale ich cena wprost przeciwnie.
265 Euro za JEDEN ELEMENT.
W przeliczeniu na złotówki to około tysiąca złotych!
Ale popatrzeć się opłaca. :)

Jutro nie ma pani od chemii, więc się nie muszę do odpowiedzi dzisiaj przygotowywać. :D
Ja żegnam, gram w modnisię. <lol2>
Paa :*

14 sty 2012

lasy - wiezowce

Są do drapacze chmur, które zostały zalesione! :)
Znajdują się w Milanie, mieście, które jest w czołówce najbardziej zanieczyszczonych miast. Wieżowce - lasy składają się z 900 drzew, pomagając redukować powstawanie CO2.



A to mi się podoba najbardziej: z okna jest widok, jak na normalne drzewa, ale także widok, jaki jest zawsze z wieżowca! Skuteczne połączenie. :)




Umykam oglądać Pretty Little Liars. ;)

dobrze!

Siemka. :D

(początek - kopia robocza z 13 stycznia)
Jest motyw, latałam dzisiaj po sali gimnastycznej i zszywaczem 'Efelince' spinałam włosy.
Boże, irytuje mnie ten człowiek.

Dzisiaj było sześć lekcji, jak zwykle, ale jest ale!
Zajęcia artystyczne, technika, sks, muzyka, w-f, historia.
Na sali siedzieliśmy przez wszystkie lekcje, oprócz historii. :/
Ale i tak jest dobrze. :D

Jutro (tzn. dziś - dzień opublikowania posta) będzie seans pt. 'Kończymy oglądanie 2 sezonu PLL', bo rodzice idą na bal karnawałowy.
O ile internet będzie dobrze działał.

Prawdopodobnie to obejrzę, ale nie chcę nic zapeszać. ;)

Dzisiaj jakąś ochotę na sprzątanie miałam. :O
I nawet na tą okazję się w dresy przebrałam :D

Jest od wczoraj (od czasu powstania kopii) piękny śnieguś. <3

Żegnam, gram w MODNISIĘ. xD
Gram od czwartku, a już kończę 5 poziom. ^^

11 sty 2012

świateczne zdjecia ... dopiero !

Siemss.

Jak kiedyś obiecałam, dodaję parę fotek, które zrobiłam wojując w święta z aparatem Klaudii.
To są tylko te, co ona wrzuciła na pbl.

To na bank robiłam ja, kiedy miałam fazę 'conceptual'.

To też robiłam na bank ja, ale nie wiem, co w tym zdjęciu ma być takiego ładnego.
Kolejne z moich nieudanych zdjęć. ^^

To raczej tak, ale na sto pro nie powiem.

To też.


Więcej fotek, w tym oprócz tych może ze trzy zdjęcia zrobione przeze mnie, możecie zobaczyć tu.

Wgl nie wiem co się ze mną dzieje. -.-
Wczoraj z kartkówki z fizyki trzy mniej (^^), dzisiaj ze sprawdzianu z chemii cztery mniej.
Wiem, że to dla niektórych jest szczyt marzeń, ale ja walczę rękami i nogami o piątki z tych przedmiotów.
Póki mogę chce mieć jak najlepszą średnią, później zobaczymy.

Ucho miałam zatkane od sylwestra, z małymi przerwami i dziś, kiedy w końcu lekarz miał czas poszłyśmy zobaczyć co to jest.
Ucho i jest czerwone, i b. faaaaajnie -.-, mam skierowanie do laryngologa.
-,-

Szukam chętnego na wyjazd do Focusa, ale zapowiada się, że najszybciej pojadę dopiero w ferie z Patką, żeby obejrzeć jeszcze Mupety. Przy okazji odbiorę moją dżinsową koszulę, którą dziś zareklamowała mama, bo na plecach mi pękał szew.

Muszę uzupełnić zeszyt do polskiego, żegnam.